Cześć! Jak możemy Ci pomóc?
Możesz szybko i wygodnie zgłosić zwrot na naszej stronie i wybrać, jak chcesz odesłać produkt.
Całkowity czas realizacji zamówienia to zwykle 24h.
Czas dostawy - w zależności od wybranej formy dostawy:
Paczkomaty InPost 24/7 / Kurier - najczęściej doręczane kolejnego dnia roboczego.
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.
O każdym etapie realizacji zamówienia (także w przypadku opóźnienia) poinformujemy Cię w wiadomości e-mail.
Pieniądze zwracamy zwykle w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu pozytywnego zakończenia weryfikacji zwrotu. W wyjątkowych sytuacjach czas zwrotu środków może wydłużyć się do 14 dni.
Środki zwracamy tą samą drogą, którą opłacono zamówienie. W przypadku płatności:
- BLIK/PayU/Płatność kartą/PayPo/PayPal - zwrot za pośrednictwem tych serwisów realizujemy do 1-2 dni roboczych od zakończenia weryfikacji zwrotu,
- płatność przy odbiorze - zwrot na konto podane w formularzu zwrotu realizujemy do 14 dni.
- płatności specjalnymi voucherami (MyBenefit*, Medicover i inne) - nowy voucher wyślemy na Twój adres mailowy podany w zamówieniu do 3-5 dni roboczych od zakończenia weryfikacji zwrotu.
Nowy kod zachowuje taką samą datę ważności jak kod pierwotny, użyty w zamówieniu. Ważne: w przypadku zwrotu zamówienia, w którym zostanie użyty nowy kod, kolejny kod nie zostanie wygenerowany.*
Skorzystaj z opcji anulowania zamówienia poprzez chatbota. W okienku chatu podaj temat zgłoszenia - anulacja i daj się poprowadzić naszemu wirtualnemu asystentowi. Gdy zgłoszenie zostanie zrealizowane, otrzymasz potwierdzenie mailem.
Produkty z anulowanego zamówienia zostaną ponownie udostępnione na naszej stronie w ciągu 24 godzin.
Produkt uszkodził się w trakcie użytkowania lub ma ukrytą wadę? Nie martw się, możesz go zareklamować.
Zamówienie w sklepie stacjonarnym możesz odebrać przez 5 dni handlowych dla zamówień opłaconych z metodą dostawy Odbierz w sklepie.
Adres e-mail